O zi speciala

E 15 mai, o zi in care mi-am zis, inca de dimineata, ca e speciala. Adica, chiar e speciala ziua asta, eu doar constat. Vantul adie cand incet, cand in rafale, probabil ca si pe el aceasta zi il debusoleaza.

In proportie de 60%-70% cerul e acoperit de nori, iar eu astept sa ploua. Cu fericire, daca se poate. Daca e sa ploua cu stropi dintr-aia simpli, de apa chioara, nu-mi pasa. Sa ploua asa pana maine, sau deloc.

Eu astept o altfel de furtuna, una naprasnica, in care vantul sufla nervos si duce departe orice grija, iar din cer pica, fara mila si discernamant, fericirea. Astept sa ma loveasca fix in crestet, poate chiar sa-mi faca si un cucui sau doua, ce mai conteaza?

Daca se va intampla asa, promit sa las umbrela in cuier, la locul ei, si sa fug, desculta si zambitoare, prin ploaia de fericire, iar ea, fericirea, sa curga siroaie pe strazi, sa inunde intersectii, gospodarii si  suflete, sa ude pana la piele orice trecator curajos care nu fuge, disperat, dupa adapost!

Si totusi, fericirea nu se napusteste asupra noastra asa. Am invatat ca ea vine tiptil, isi gaseste cu greu un locsor in sufletul tau plin de mii si mii de alte ganduri si sta acolo linistita, tacuta. Asteapta ca, fie la nevoie, fie in zilele speciale, sa fie descoperita chiar de tine, gazda neatenta.

Si, cum azi pentru mine e o zi speciala, inevitabil am facut o mica vizita fericirii dinauntrul meu, am stat putin de vorba si am baut impreuna o cafea foarte dulce, evident. A fost bine, imi era dor. Va recomand si voua sa faceti la fel 🙂

P.S: Intre timp chiar a inceput sa ploua, asa ca, daca aveti de gand sa iesiti, luati totusi umbrela caci stropii care cad nervos acum peste oras sunt dintr-aia simpli, de apa chioara. Am verificat eu deja! 😀

2 gânduri despre „O zi speciala

Lasă un răspuns

