Off, la primavara..

Cate si mai cate: planuri, bucurii, zambete, idei, intalniri, iesiri…toate acestea imi trec prin cap, se amesteca si compun un frumos tablou  de arta naiva si cu slabe accente kietsch, ce-i drept, numit simplu “La primavara”. Urmeaza un „Off ” prelung si o criza de melancolie, preferata mea.

Si cand colo..

Au revenit fulgii peste Bucuresti in seara asta. Eu asteptam primavara.

Acum ea pare atat de departe incat, pentru un moment, mi-a fost teama ca tot acest anotimp sa nu fi fost doar o fantezie de-a mea care, in fapt, nu a existat vreodata. Dar ea exista si toata lumea stie cat e de frumoasa.

La naiba! Asemenea ganduri ma determina acum sa-mi incalc una dintre putinele prejudecati, si anume: a scrie despre anotimpuri si cat de mult imi plac/displac este plictisitor si trebuie evitat precum siropul de tuse in copilarie.

Dar acum, pentru ca ninge iar in Bucuresti si primavara nu mai vine, fac o exceptie de la regula mea, asa cum si in copilarie se intampla uneori sa iau de bunavoie nesuferitul sirop verzui. Cand imi era rau de tot de la raceala, acest excesiv de dulce medicament devenea dintr-o data o idee buna, asa cum a scrie despre cat de dor imi e de primavara nu-mi pare acum atat de plictisitor.

Cred totusi ca indata ce-mi va trece „febra” cauzata in seara asta de fulgii de nea, voi reveni, ca intotdeauna, la parerea initiala.

Pana atunci insa, chinuita fiind de frig, ghete mereu innamolite, paltonul greu si acesti neasteptati fulgi de nea, fantasmez la primavara. Chiar scriu despre cat de mult astept dezmatul razelor de soare si efectul lor asupra zilelor in care nimeni nu mai vrea sa stea prin case.

Cel mai tare e ca dupa nebunia asta de primavara urmeaza serile de vara. E…si abia atunci viata pare cu adevarat frumoasa!

Lasă un răspuns

